Eituma parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimas
- Kokybiškų prekių grąžinimas
Pirkėjas, norėdamas grąžinti įsigytas kokybiškas prekes, turi raštu pranešti UAB Eituma apie tai per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Pirkėjas turi teisę pilnai atsisakyti visų nusipirktų arba tik kai kurių įsigytų prekių. Minimas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:
– grąžinama prekė yra originalioje pakuotėje (jei tokia yra);
– prekė yra nenaudota ir nesugadinta (pvz. nepjauta, negręžta, nefrezuota, neobliuota, nedažyta ir t.t.) ;
– prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt. jei tokie yra);
– grąžinama prekė yra tokios pačios komplektacijos, kokia buvo pristatyta pirkėjui (toks pats vienetų skaičius, vienetai nepadalinti į kelis);
– grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas – sąskaita faktūra, čekis.
Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:
– prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą arba yra akivaizdžiai jam pritaikytos, arba kurios dėl savo prigimties po jų pateikimo Pirkėjui nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo);
Grąžinamą prekę prašome pristatyti į EITUMA parduotuvę Verkių g. 44, Vilnius. Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:
– prekių supakavimą;
– prekių pristatymą į artimiausią EITUMA parduotuvę (išskyrus atvejus, kai gauta ne ta prekė).
Mes galime atsisakyti prekę priimti atgal, jei buvo padaryti prekės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant spalvos, formos, išmatavimų pakeitimus.
Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, prašome pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme taip pat reikia nurodyti pirkėjo rekvizitus bei sąskaitą pinigų grąžinimui.
Įsipareigojame sugrąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 14 d.d. nuo grąžintinų prekių pristatymo į EITUMA parduotuvę bei prašymo pateikimo.
- Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę:
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai prekė yra pristatoma į EITUMA parduotuvę ir įvertinama, kad ji yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakitusi prekės išvaizda, sutampa pirktų ir grąžintų prekių komplektacija ir pan.
Eituma el. parduotuvėje įsigytų prekių pristatymas
– Prekės Lietuvoje pristatomos nuo 1 iki 3 darbo dienų.
– Pristatymo kainos paskaičiuojamos užbaigus pildyti prekių krepšelį (įvertinant bendrą prekių krovinio tūrį bei svorį).
– Smulkius krovinius Jums pristatys mūsų vairuotojas arba samdytas siuntų kurjeris. Tokiu būdu galėsime Jums pasiūlyti pačią prieinamiausią prekių pristatymo kainą.
– Stambesnius krovinius pristatys krovinių pervežimo įmonė.
– Pageidaujant pristatyti prekes prašome visas detales suderinti telefonu +370 523 00682 arba parašyti mums el. paštu: info@eituma.lt PRIEŠ ATLIEKANT UŽSAKYMĄ.
– Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo jūsų mokėjimo gavimo.
– Jei prekės bus priimamos ne tiesioginio užsakovo, prašome apie tai mus informuoti atliekant užsakymą bei nurodant asmens vardą, pavardę, telefono numerį ir tikslų pristatymo adresą.
– UAB Eituma neprisiima atsakomybės už pristatymą, jei krovinio neįmanoma pristatyti dėl blogo privažiavimo, kelių eismo ribojimo ar neparuoštos vietos kroviniui iškrauti.
– Prekių priėmimo metu, klientas (ar jo atstovas) pasirašo ant krovinio važtaraščio, įrodančio, kad prekės pristatytos gavėjui.
– Iškrovimo metu pastebėjus prekių ar pakuočių pažeidimus, gavėjas privalo savo pastabas įrašyti į krovinio važtaraštį. To nepadarius UAB Eituma neprisiima atsakomybės dėl prekių pažeidimų, kurie savaime nėra gamyklinis brokas.
– Iškrovimo metu klientas (ar jo atstovas) turi patikrinti krovinio komplektaciją. Jei ji neatitinka pateiktos užsakyme, klientas turi tai pažymėti krovinio važtaraštyje. To nepadarius UAB Eituma neprisiima atsakomybės dėl komplektacijos neatitikimų.
eituma.lt galite atsiskaityti Jums priimtiniausiu būdu:
Bankinis pavedimas pagal išrašytą išankstinio mokėjimo sąskaitą.
Gavėjas: UAB Eituma Įmonės kodas: 124954537 PVM kodas: LT249545314
Atsiskaitomosios sąskaitos:
LT477044060000232440 AB SEB BANKAS LT857300010097205815 AB SWEDBANK LT793500010001080646 PaySera EUR saskaita
Mokėjimo paskirtis: jūsų užsakymo numeris*
* Pildant mokėjimo nurodymą mokėjimo paskirtyje būtina nurodyti užsakymo numerį, matomą išankstinėje sąskaitoje.
PaySera atsiskaitymų sistema (el. bankininkystė)
Pagal UAB Eituma naudojimosi internetine parduotuve taisykles bei užsakymo sutarties sąlygas – sudaryti ir neapmokėti užsakymai laikomi nepatvirtintais ir nėra vykdomi. Užsakymai pradedami vykdyti tik gavus mokėjimą. UAB Eituma klientai, turintys nuolaidų korteles, gali pasinaudoti jų turima nuolaida įvedę kortelės numerį į „nuolaidos kodas“ laukelį.
Visi atsiskaitymai yra vykdomi bankų arba atitinkamų mokėjimo platformų svetainėse. Jokia jūsų pateikiama mokėjimų informacija ar prisijungimo slaptažodžiai negali būti ir nėra saugomi mūsų el. parduotuvėje.